Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané kapely
Lubal, Jan
Lubal, J. Marketingová strategie vybrané kapely. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Marketingová strategie hraje zásadní roli, nejen na poli běžného podnikání, ale také v oblasti hudebního průmyslu, kde právě díky kvalitní marketingové strategii vznikají nové hudební osobnosti, které se prosadí se svojí tvorbou nejen v jejich městě či zemi, ale díky sociálním médiím a bleskovému šíření informací i po celém světě. Tato bakalářská práce se zabývá prvními kroky v této cestě, kde vzorem stojí brněnská metalová kapela Coincidence. Pomocí dostupné literatury jsou v teore- tické části vymezeny základní specifika, nástroje a trendy. Ve vlastní práci je kladen důraz na chování spotřebitele zejména v oblasti digitálního šíření hudby a na cel- kový vývoj hudebního trhu v posledních letech. To vše vyústí v navržení marketin- gové strategie pro tuto kapelu, po jejíž aplikaci dojde k navýšení počtu posluchačů, což povede k monetizaci činnosti kapely.
Punk: History, main features and subculture
Šimková, Anna ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Shrnutí Bakalářská práce pojednává o hudební historii punku a o hlavních představitelích první punkové generace, zejména o kapele the Sex Pistols, poskytuje srovnání současných a původních punkových stoupenců, vytváří přehled hlavních znaků a činností spojených s punkem, zkoumá definice slova 'punk' a popisuje, jak členové punkové subkultury jednají. Práce se zaměřuje také na propojení punku a politických názorů, což je v tomto hudebním žánru stěžejní. Názory autorů literatury jsou porovnávány se zkušenostmi autorky práce. Obsah práce je komplexní, zahrnuje ty nejpodstatnější rysy punkového hnutí. Klíčová slova: punk, the Sex Pistols, kapela, hudba, fanoušek, subkultura
Mediální obraz kapely Tři sestry od vzniku po současnost
Čefelín, Jakub ; Železný, Jakub (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Bakalářská práce Mediální obraz kapely Tři sestry od vzniku po současnost představuje, jakým způsobem bylo o kapele v celé její historii informováno ve stěžejních médiích, a to jak masových a hudebních, tak v internetových, tištěných a audiovizuálních. Konkrétně jsem média vybíral tak, aby každé z nich spadalo do určité kategorie a mohlo tak dojít k vzájemnému porovnání mediálního obrazu v různých typech médií. Šlo o média MF DNES (tištěné masové), Novinky.cz (internetové masové), Rock & Pop a Melodie (tištěné hudební), Musicserver.cz (internetové hudební) a Českou televizi (veřejnoprávní, audiovizuální). Tato média byla analyzována v určitých časových obdobích tak, aby vždy mohlo následně dojít ke srovnání komplexních dat. V teoretické části této práce je obecně popsána historie kapely a biografie některých členů kapely a metodologie výzkumu. V praktické části práce jsou nejdříve stanoveny hypotézy výzkumu, následně je proveden samotný výzkum formou kvantitativní obsahové analýzy a výsledky této analýzy jsou interpretovány v různých kontextových rámcích, kdy jsou nejprve popsány výsledky v každém médiu samostatně a následně je porovnáváno mediální pokrytí v hudebních a masových médiích a také v různých časových obdobích. V závěru je krátké shrnutí výsledků a potvrzení či vyvrácení hypotéz.
Marketingové aktivity hudební kapely
Fantová, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Ťoukálek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Jejím cílem je analýza marketingových aktivit kapely TEREZA FANTOVÁ & STAFF, interpretace výsledků a následné návrhy vlastního řešení. V teoretické části popisuji metody a nástroje, pomocí kterých jsou zpracována data pro analýzu, objevuje se v ní i základní pilíř marketingu, kterým je marketingový mix. V části praktické představuji kapelu, její současné marketingové aktivity a jejich úspěšnost na základě provedeného výzkumu. Hlavními přínosy této práce jsou konkrétní výsledky, ze kterých vyvozuji návrhy na zlepšení a s ohledem na ně i náměty na nové marketingové aktivity.
Hudebníci na českých šlechtických dvorech v 16. a na počátku 17. století
Matyášová, Josefína ; Šedivá Koldinská, Marie (vedoucí práce) ; Holý, Martin (oponent)
Práce se zabývá některými aspekty fungování dvorních hudebních souborů v českých zemích v 16. a na počátku 17. století. Sleduje sociální postavení muzikantů, vyplývající z existujícího nebo naopak chybějícího služebního poměru, jejich kriminalitu a možnosti, nastavené tvůrci právních norem. Dále zasazuje fenomén šlechtických souborů do rámce dobového chápání hudby a hledá možné příčiny a inspirace k (v této době ještě spíše vzácnému) hudebnímu mecenátu. Pozornost je věnována národnostní skladbě u nás působících hudebníků a jejich materiálnímu ohodnocení. V neposlední řadě se tato práce vypořádává s ne zcela jasným souvisejícím pojmoslovím.
Punk: History, main features and subculture
Šimková, Anna ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Shrnutí Bakalářská práce pojednává o hudební historii punku a o hlavních představitelích první punkové generace, zejména o kapele the Sex Pistols, poskytuje srovnání současných a původních punkových stoupenců, vytváří přehled hlavních znaků a činností spojených s punkem, zkoumá definice slova 'punk' a popisuje, jak členové punkové subkultury jednají. Práce se zaměřuje také na propojení punku a politických názorů, což je v tomto hudebním žánru stěžejní. Názory autorů literatury jsou porovnávány se zkušenostmi autorky práce. Obsah práce je komplexní, zahrnuje ty nejpodstatnější rysy punkového hnutí. Klíčová slova: punk, the Sex Pistols, kapela, hudba, fanoušek, subkultura
Management amatérské kapely v České republice
Pniak, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Straka, Michal (oponent)
Cílem práce je shrnout dosavadní poznatky na poli managementu amatérských kapel, popsat a analyzovat neumělecké procesy v kapele a vymezit klíčové prvky potřebné pro úspěšný chod kapely. V každé kapitole jsou shrnuty poznatky z dostupných zdrojů, zároveň jsou doplněné autorovými zkušenostmi z praxe a daty z rozhovorů s amatérskými kapelami s původem na Ostravsku. V závěru práce je v případové studii analyzováno fungování kapely Sapien. Z dotazníků i osobních zkušeností z praxe vyplývá, že se amatérské kapely nedostatečně zabývají motivacemi svých členů, celkovou koncepcí kapely i otázce marketingu, především pak analýze své cílové skupiny. Práce poskytuje podklady pro práci manažera amatérské kapely v jejích nejvýznamnějších činnostech.
Fotografie v zaměření na promo kapely
Krůželová, Terezie ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížení problematiky fotografování koncertů, backstage a promo fotografií kapely. Teoretická část nejdříve přibližuje historii fotografování kapel. Hlavním tématem této části je však poskytnutí teoretických informací potřebných k fotografování na koncertech, nejvhodnější výbavě fotografa pro fotografování kapel v různých prostorech, a také jak vytvořit promo fotografii kapely v ateliéru i exteriéru a jak tuto fotografii následně jednoduše upravit. Praktická část využívá teoretických znalostí z předešlé části v praxi při vytváření společného projektu Multimediální promo. Popisuje práci v rámci týmu a použití znalostí při fotografování celého projektu. V této části je také popsáno fotografování promo fotografií heavy metalové kapele Power 5.
Autorskoprávní aspekty postavení a činnosti kapel a organizátorů hudebních produkcí
Machuta, Václav ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Patočka, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá autorskoprávními otázkami týkajícími se kapel, organizátorů hudebních produkcí a kolektivních správců práv. Rozebírá každý z těchto subjektů zvlášť i jejich vzájemné vztahy. Cílem této práce je zhodnotit, zda současný autorský zákon dostatečně upravuje autorskoprávní postavení kapel, organizátorů hudebních produkcí a kolektivních správců práv, a také jejich vzájemné právní vztahy. Hlavním zdrojem informací práce je metoda kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů s hudebníky a ostatními představiteli hudebního průmyslu a dlouhodobého působení autora práce v této komunitě. Práce pojednává i o právech souvisejících s právem autorským a zabývá se přijetím novely směrnice prodlužující ochranu těchto práv.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.